Inkoopvoorwaarden OWO gemeente Opsterland
De gemeente Opsterland hanteert inkoopvoorwaarden bij de inkoop van goederen en diensten. Deze voorwaarden bieden duidelijkheid en bevorderen transparantie in het inkoopproces. Verkoopvoorwaarden van leveranciers worden in principe niet geaccepteerd.
Toepasselijke voorwaarden
- Algemene Inkoopvoorwaarden Leveringen en Diensten OWO 2025
De algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten zijn van toepassing op alle overeenkomsten met betrekking tot leveringen en diensten. Deze voorwaarden zijn gebaseerd op de gemeentelijke standaard van de VNG, aangevuld met een addendum met OWO-specifieke bepalingen. - GIBIT-voorwaarden
Voor ICT-gerelateerde inkoop, waaronder hardware en software, gelden de gemeentelijke standaardvoorwaarden zoals vastgelegd in de GIBIT. - Uniforme Administratieve Voorwaarden (UAV)
Voor werken en technische installaties binnen de GWW-sector zijn de UAV van toepassing. - Uniforme Administratieve Voorwaarden voor Geïntegreerde Contractvormen (UAV-GC 2025)
Deze voorwaarden zijn specifiek voor geïntegreerde contracten, zoals Design & Construct. - Inkoopvoorwaarden voor Inhuur Derden OWO 2019
Voor de inhuur van derden (personen) gelden aanvullende inkoopvoorwaarden, die worden toegepast naast de hierboven genoemde voorwaarden.
Documenten
- Lees voor inkoopvoorwaarden_gibit_2023.pdf met ReadSpeaker docReader
- Lees voor OWO Algemene inkoopvoorwaarden 2025 met ReadSpeaker docReader
- Lees voor inkoop en aanbestedingsbeleid owo met ReadSpeaker docReader
Document download informatie:
- Een pdf-bestand kunt u openen in verschillende PDF-lezers, zoals Adobe Reader.
Contact
Voor vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met het team Inkoop van de gemeente.
